2013. január 25., péntek

28.rész~ A két szerelmem




Ekkor bejött a szobába egy nővér és hozta a kezébe a húgomat is.
-Itt van a csöppség, nemsokára jövök érte. Egészséges és minden rendben van.- mosolygott a nővér és odanyújtotta anyának Shellyt. Igen, ezt a nevet választottam neki. Közelebb mentem anyához és megnéztem a kicsit. Egyszerűen gyönyörű kislány. És illik rá a Shelly név.
-Na kicsim, mi legyen a neve?
-Shelly. Shelly Rank.
-Nagyon szép név. Illik rá.
-Tényleg, anya, mondanom kell valamit. Szakítottam Tomyval.
-Sajnálom. mondta anya.
-Nem kell! Tényleg. Apa mondta, hogy ő örül neki.
-Akkor rendben. Nem volt szimpatikus nekem.- mondta anya.
-De be kell mutassak valakit!- mondtam és odahívtam Louit.
-Ő itt Louis, az új barátom.
-Helló, Louis Tomlinson vagyok.- mondta Loui.
-Szia. Carla vagyok. Nyugdtan hívj így.
-Rendben, amúgy gratulálok a babához!- mondta és közelebbről is megnézte Shellyt.- Nagyon szép baba, mintha csak Sophiet látnám.- állapította meg.
-Milyen igaz! Kiköpött Szof.- mondta anya. -Megfogod?- nézett rám anya.
-Persze. Gyere ide hugica!- mondtam és elvettem anyától.
Nagyon cuki! a nagy kerek tengerkék szemei, a kis piros, kerek arca. Nagyon szép baba. Ennyire cuki embert még nem láttam.
-Apa? Átveszed?
-Még jó!- válaszolt apu és elvette. A kezében elkezdett sírni. Szegény, biztos sok neki az idegen arc. Visszaadta anyának, ott rögtön megnyugodott. Anya egy darabig csak nézte, mikor felnézett, egyenesen Louira.
-Louis, szeretnéd megfogni?
-Igen.- mondta Louis és óvatosan megfogta az én gyönyörű húgomat.
Olyan aranyosak voltak együtt. A két szerelmem. Hihetetlenül jól bánik a gyerekekkel Loui. Nagyon cukik voltak együtt.
-De aranyosak vagytok együtt!- jegyeztem meg.
Válaszul, csak egy mosolyt kaptam. 
Ekkor bejött a nővér.
-Sikerült neki nevet választani?- nézett anyára.
-Igen. Shelly Rank.
-Shelly...Szép név!- mondta és kivitte a szobából a babát.
-Anya ránk nézett.
-És mióta vagytok együtt?
-Kb. egy hete- mondtam.
-Te nekem nagyon ismerős vagy!- nézett Louira anya.- De honnan?
-Mond neked az valamit, hogy One Direction?- válaszolt Loui.
-Igen. Az egy fiú énekes banda. Jess nagyon oda van értük.
-Anya, ő az 1D tagja.- mondtam anyára nézve.
-De te szereted az 1D-t?
-Igen. Most már igen. Nagyon jó barátaim.
-Örülök neki, és legyetek együtt boldogok!- mondta anya.
-Köszi, meglesz.- mondtam és odajött hozzám Loui.
-Ezzel a lánnyal aki nem boldog, az nem ember.- mondta és megcsókolt.
-Anya, nekünk menni kell, nagyon este van már. Aludj jól és vigyázz magadra és Shellyre!- mondtam és megöleltem.- Apa, hazatudsz menni, vagy hazavigyünk?
-Hazavinnétek?
-Ez természetes!- mondta Louis.
Elbúcsúztunk anyától és mentünk a szállodába.
-Megleszel. Ugye? Vagy itt aludjak?- kérdeztem apát, a szálloda előtt.
-Megleszek kicsim, nyugi. Szeretlek és vigyázz magadra!- mondta és megölelt.
Beültem a kocsiba és elindultunk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése