2013. január 18., péntek

25.rész~ Örülök, hogy találkoztunk!



-Menj csak!- mondtam, de ezt már ő nem hallotta.
Felöltöztem és lementem a konyhába egy kis ennivalóért. Ott volt az én lüke barátnőm is, Jess.
-Szia. Bocsi, hogy tegnap így letámadtalak. Szeretlek, csak ennyire buta nem lehetsz. Vagy már nem szereted?
-Inkább ezt a szobámban beszéljük meg.
Bementünk a szobába, leültünk az ágyra és beszélgettünk.
-Az van, hogy  igazad volt az elején. Én tényleg nem éreztem iránta semmit, csak a tudat, hogy az enyém lehet elvakított.
-Különben szerencséd, hogy Niki nem volt itt. Ő lefejezett volna.
-Tudom. És meg is bántam, hogy megtettem.
Beszélgettünk még, mikor Loui kopogott.
-Spohie, itt vagy?
-Igen itt vagyok.
-Öltözz fel, megyünk el.
-Hova? Mit tervezel?
-Az titok! Gyere!
Elköszöntem Jesstől és már mentem is.
-Van egy kis probléma. Nincsen semmi cuccom.
-Hazaviszlek, de aztán megyünk!
-Oké, köszi. Szeretlek!- mondtam és megcsókolt.
'Nagyon szeretem! Ennyire még embert nem szerettem.Nézem őt, és úgy érzem bárkinél jobban szeretem ezt az embert. Ahogy megérint, hogy megcsókol, ahogy rám néz...Egyszerűen imádom!'
Hazamentünk, felöltöztem és már mentünk is. Loui nem akarta elmondani, hogy hova megyünk, ezért nagyon izgatott voltam. Amikor már közel voltunk a célhoz, gondoltam, hogy hova megyünk, csak azt nem tudtam, hogy miért.
-Miért jöttünk a reptérre?- néztem Louira értelmetlenül.
-Egy régi barátodért. A neve, azt hiszem Alina. Telefonált, mikor Jessnél voltál és utólagos engedelmeddel felvettem a telefont.- mosolygott rám.
Meg is érkeztünk, kiszálltunk a kocsiból és megláttam Alinát. Végre ő is meglátott engem. Odajött, öleléssel köszöntünk,majd bemutattam neki Louit.
-Alina, Ő itt Louis, a barátom.- mondtam és rámutattam a répafalóra.
-Szia Alina, Louis Tomlinson vagyok.
-Szia, Alina Parker. Te jó ég, milyen régóta várok erre a pillanatra, hogy találkozhassak veled.- áradozott Alina, aztán gondolkodó fejet vágott - Szof, te mit mondtál?- nézett rám -A barátod?
-Igen, tudom, hogy furcsa, de ha lehet úgy mondani, miatta szakítottam Tomyval.
-Hát akkor gratulálok! Mármint nem ahhoz, hogy szakítottál Tomyval, hanem ahhoz hogy együtt vagytok!
Beültünk a kocsiba és haza mentünk. Először Loui hazavitt, a házba, hogy Alina le tudjon pakolni, aztán mentünk a fiúkhoz.
-Fiúk, megjöttünk! Harry gyere csak!- kiabáltam a nappali felé.
-Rohanok!- kaptam a választ.
-Itt van ő is?- nézett rám Alina.
-Persze, itt laknak!
Mikor Harry kijött az előszobába, és megpillantotta Alinát, felcsillant a szeme.
-Szia Alina, Harold Styles vagyok! Örülök, hogy találkoztunk!
Nem kapott választ. Alina ugyan azt csinálta, mint Jess, mikor meglátta Harryt. Lefagyott, és csak bámulta a göndört.

*Alina szemszöge*

'Te jó ég, itt van Harry Styles és én egy átlagos, "rongyos" ruhában vagyok. Mit fog szólni?'
Mikor megláttam ,nem jött ki hang a torkomon. Csak álltam és néztem Őt. A hangja, a szemei, az arca és a mosolya egyszerűen imádni való. Harold Styles kimondta a nevemet. Ezt nem hiszem el! Egyből beleszerettem.

*Harry szemszöge*

'A twitteres képén is gyönyörű ez a lány, de élőben még szebb! Aranyos, hogy nem tud megszólalni. Amint megláttam, tudtam, nekem ő kell...És most itt van teljes testméretben.'
-Föld hívja Alinát!- mondtam és odamentem hozzá.
-Bocsi, csak olyan furcsa ez a helyzet. Itt vagyok az 1D rezidencián és itt van mindenki. Hihetetlen.- mondta és megnézte minden egyes kis részletét a háznak.
-Menjünk beljebb!- mondta Louis.
Bementünk a nappaliba és Alina mégjobban meglepődött.
-Mi az?! Egy szellem van a hátam mögött?- viccelődött Liam, majd odament Alinához és bemutatkozott neki, úgy mit a többiek.
Közben lejött Jess is.
-Szia Nina!- futott oda hozzá és megölelték egymást.
-Sziaa. Hát te is itt vagy?
-Igen, de nem sokáig. Költözöm.- jelentette ki Jess.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése