2013. február 2., szombat

29.rész~ Moments


Sziasztok! Itt van a következő rész. Nem tudom mikor rakom a kövit, de megpróbálom hétfőn, vagy kedden tenni.
A résszel kapcsolatosan annyit, hogy kicsit furcsa lett, meg nem a legjobb, de így sikeredett. :) Jó olvasást!♥
Itt van a zene, ha meg akarod hallgatni /katt a szövegre!/

-Holnap nem leszek otthon!- mondta Loui.- Egy koncertre megyünk este, és egész nap készülünk rá.
-Elmehetek a koncertre?- néztem rá.
-Persze. Akartalak is hívni, csak leelőztél.
-És hol lesz a koncert?
-A Sztárok a színpadon-ban.
-Az jó.- mondtam.
Hazaértünk és egyből elújságoltam mindenkinek a nagy hírt.
-Sziasztok!- nyitottam be.
-Helló! Hol voltatok?- jött oda hozzám Niki.
-Kórházban.- válaszoltam.
-Mi történt? Valami baj van?- jött oda Nina is.
-Hát ti is hazajöttetek? -néztem rá.
-Igen, de mondd már, valami baj van?
-Menjünk be, mindenkinek elakarom mondani!- mondtam és beljebb tessékeltem őket.
Mire elkezdtem volna a mondandómat, Loui bejelentette.
-Az én szépségem, nővér lett!
-Ezt hogy érted?- nézett rá Niki furcsán.
-Húgom született!- vigyorogtam.
-Azt hogy? Anyud terhes volt és nem is szólt?- nézett rám Jess.
-Én is ezt kérdeztem. Ezt én sem értem. Csak egy hónapja jöttem el...Ami azt jelenti, hogy 8 hónapos volt, de akkor már nagyon látszik, hogy van valami. Nem értem, de lényeg, hogy megszületett Shelly és egészséges!
-Akkor gratulálok. Majd bemehetnénk együtt anyukádhoz!- mondta Jessy.
-Oké. Majd megbeszéljük.
Hirtelen megcsörrent a telóm.
-Igen, tessék, Sophie vagyok.
-Szia Sophie, Simon vagyok. Rég beszéltünk! Azért hívlak, hogy holnap lesz egy show, mint minden szombaton és hallottam, hogy együtt vagy Louival. Nem szeretnétek az 1D-vel együtt énekelni?
-Ez nagyon jó ötlet, kérdés, hogy ők benne van-e.- válaszoltam.
-Velük már megbeszéltem.- mondta.
-Remek! Mit kéne előadni?
-Azt kiválaszthatjátok ti!- mondta.- Akkor holnap várlak téged is, gyakoroltok egy kicsit és este mehet a menet! Most le kell tennem, holnap találkozunk. Szia.
-Remek, akkor holnap, szia.
Letettük a telefont és Loui nyakába ugrottam.
-Nem is mondtad, hogy beszéltél rólam Simonnal.
-Bocsi szépség, azt mondta, hogy ő akarja megkérdezni.- mondta.
-Rendben. És mit adunk elő?
-Várjuk meg a fiúkat és megbeszéljük!
-Oké. Fiúk!!- kiabáltam egy nagyot.
Erre mindannyian a nappaliba jöttek. Még a lányok is.
-Simon most hívott, hogy énekelhetnétek veletek.
-Ez jó ötlet, már velünk is megbeszélte!- mondta Liam.
-És mit énekelünk?- néztem körbe.
-Énekelhetnénk a Moments-et.- mondta Zayn.
-Okés, de van egy kis zökkenő. Én nem tudom a szöveget!- mondtam.
-Nem gond! Megtanulod, könnyű!- válaszolt Loui.
-Rendben ezt megbeszéltük. Csak ennyit akartam.- mosolyogtam.
A fiúk már vissza is vonultak a szobájukba, ki a barátnőjével, ki csak magába. Mi is így tettünk. Felmentünk a szobába, Loui elment fürdeni és pedig felmentem twitterre és tweeteltem egyet.

@Sphie_Rank♥: Ennél jobb napom nem is lehetne! Találkoztam anyummal, született egy húgom, Shelly, aki gyönyörű. A két szerelmem nagyon jól kijönnek, és egy remek hír. Velük énekelhetek! Imádom ezt a napot és imádom Londont és persze imádom Őt! Jó éjt mindenkinek♥!

Mikor kiléptem, megkerestem neten a Moments dalszövegét és tanulni kezdtem. Megjött Loui is. Együtt énekeltük. Aztán én is mentem tusolni. Még a tus alatt is ezt énekeltem. Nagyon megtetszett ez a zene! Imádom. Mikor már majdnem lefeküdtem volna aludni, Jess bejött a szobába, hogy menjünk le activity-t játszani. Lementünk mind a ketten és játszottunk. Jókat nevettünk. Olyan éjfél magasságában elmentünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése