2012. október 31., szerda

11.rész~ Miért...?

Sziasztok...Ez egy kivételes alkalom, hogy ma is jelentkezem új résszel. Ha eddig nem vettétek volna észre, mindig páros dátumú napokon tettem fel a részeket, ezt most sem fogom megváltoztatni. Viszont ha most rendesen holnap tennék fel részt, akkor az páratlan dátumú nap lenne, és onnan már dőlne ez az egész, így ma is felteszek egyet és megint 2 naponta fogom felrakni. 


Reggel megint arra ébredtünk, hogy apa bejött hozzánk.
-Gyerekek ébresztő! Indulnunk kell haza.- hallottam apa erőteljes hangját.
-Jó reggel apu!- nyöszörögtem halkan.
-Jót aludtál drágám?
-Igen nagyon. Mint a bunda.- mondtam egy viccnek szánva, de nem nevetett rajta.
-Lent várunk a parkolóban 8kor.
-Rendben ott leszünk.
Kiment az ajtón. Fel akartam valahogy ébreszteni Tomyt.
Kipróbálom a tegnapi ajánlatát..- gondoltam magamban.
Oda hajoltam hozzá és megcsókoltam. Vártam egy kicsit de nem ébredt fel.
Hát akkor marad a fülbe puszi.- dörzsöltem össze a tenyereimet.
Megint odahajoltam hozzá és egy jó cuppanósat nyomtam a fülébe. Fel is ugrott.
-Már megint miért így keltettél?- nézett rám kómás fejjel.- Mint ahogy tegnap is mondtam egy csókra is felébredtem volna.- mondta és a kómás fejéről a felháborodott fejére váltott.
-Meg is fogadtam, de nem történt semmi. Nem keltél fel.
-Nem igaz.
-Nem hiszel nekem?- nézetem rá felháborodottan
-De..-mondta lehajtott fejjel.
-Na ezt már szeretem. Kelj fel, mert 8ra lent kell lennünk.
-Oké, de mit vegyek fel? Nincs másik ruhánk ebben aludtunk és ebben voltunk tegnap...Ebben legyünk ma is?- mutatott a ruhájára.
Nem válaszoltam, kisuhantam a szobából, át anyáék szobájába.
-Mit vegyünk fel? nincs itt semmi ruhánk.- nyitottam be a szobába köszönés nélkül.
-Itt van a bőrönd. Tegnap összeszedtem nektek egy pár ruhát.- mutatott anya a kis bőröndre.
-Köszi szépen.- vettem el és innen is kisuhantam.
Vissza mentem a szobába és elővettem a ruhákat. Imádom mikor anya pakol nekem össze. Olyan jó ruhákat tesz nekem, hogy olyat még én sem tudok. Most az egyik kedvenc ruhámat tette be.

Felöltöztünk és már mentünk is le. A kocsinál anya megint a kezembe nyomta a kulacsot.
-Köszii!- mondtam fáradt hangon.
Az út ugyanúgy telet, mint ahogy idefelé. hosszú és fáradt. Én megint befeküdtem Tomy ölébe. Viszont félúton cseréltünk. Elvoltunk a hátsó üléseken ketten. Mikor végre hazaértünk felmentünk a szobába. Én a fürdőbe vettem az irányt ahol jó meleg vízzel letusoltam. Aztán rohantam is a konyhába.
-Mackóó! Itt vagy?- szóltam be. De nem az a hang jött amire számítottam.
-Szia Sonja.- köszönt kedvesen.
-A nevem Sophie.- adtam a választ kissé mogorván.- Josh hol van?
- Nos ő még mindig nem jött vissza.- a hangján egy kis elcsuklás hallatszott.
-Mondd meg az igazat.  Mi történt vele?- háborodtam fel.
-Semmi, csak haza kellett mennie, mert zűr van  a családjában. Ennyit tudok.
-Rendben..Köszi.- mondtam lenyugodva.
Felmentem anyáékhoz.
-Anya, én aggódom Mackóért.- mondtam és leültem az ágyra.
-Miért aggódsz? Nem kell félteni őt.
-Mi lesz, ha nem jön már vissza? Én ezzel a kis Drake-kel ne leszek jóban. Nagyon nem szimpi és nem tetszik, ahogy próbál úgy viselkedni, mint az én nagy Mackóm.- öntöttem ki anyának a lelkem.
-Nyugi drágám. Egy nap őt is megfogod kedvelni!- hallottam az ő hangjában is az elcsuklást.
-Ez nekem nagyon nem tetszik. Miért csuklik el a hangotok miközben róla van szó?- kérdeztem ismét felháborodva.
-Kicsim, mondanom kell valamit.- mondta anya a könnyeivel küzködve.
-Ez nem hangzik jól ültem le és már nekem is gyűltek a könnyek a szememben.
-Kicsim, Josht kirúgták.
Ahogy ezt a mondatot meghallottam kiszaladtam az ajtón és átrohantam az én szobámba. Ledőltem az ágyra és a fejem a párnába fúrva, elkezdtem sírni.
-Mi a baj drágám?- jött ki a fürdőből Tomy.
-Ma......Mackót............- nem tudtam többet mondani.
-Mi van Josh-al?- kérdezte kétségbeesetten.
-Kirúgták.
Ebben a pillanatban még jobban elkezdtem sírni. Nem bírtam abbahagyni. Csak sírtam és sírtam.
-Kicsim, nyugodj meg!- vigasztalt Tomy.
-Nem....nem bírok. Ő volt a legjobb barátom és majdnem bátyám volt.- sírtam Tomy vállán
-Tudom.
-Ez nem ér...miért pont őt? És miért egy ilyen ellenszenves embert kellett helyette felvenni? Miért...?
-Nyugi szivem. Nyugodj meg, mert mindjárt megyünk Simonhoz.
-Tényleg, köszi, hogy szóltál. Legalább elfelejtem egy kicsit őt...- mondtam és a sírást is abbahagytam.
-Szedd össze magad és indulunk. Jó?
-Okés.
Mikor kész lettem annyira, hogy úgy éreztem, hogy eltudunk indulni, elindultunk.
Meg is érkeztünk. Bementünk Simon irodájába és a lényegre tértünk.
-Sziasztok.- mondta és Tomy felé nyújtotta a kezét.
Kezet fogtak, bemutatkoztak egymásnak és már Tomy kezdett is énekelni.
Végére ért minden számnak. Most jött a vélemény nyílvánítás.
-Hát ez....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése