2013. február 18., hétfő

33.rész~ Eléggé maga alatt van


Sziaaszotk!! :)
Igen, kicsit megkésve, de hoztam a részt. Bocsi, hogy most, de nem nagyon tudok tovább írni, mert nem jön az ihlet, de összeszedem magam és írom tovább, megígérem!! :)
Jó olvasást!



-Zayn.- mondta.
'Erre nem gondoltam volna. Mondjuk mikor egy kocsival mentek, az már feltűnő volt, de ez nagyon meglepő.'
-Hát akkor, sok sikert!- mondtam és megöleltem.
-Köszi.- varázsolt egy mosolyt az arcára.
-A lényeget, amiért jöttem, majdnem el is felejtettem....- mondtam a homlokomra csapva.- Holnap megyek a  kórházba, meglátogatni anyáékat. Ha van kedved jöhetsz.
-Rendben! Mikor megyünk?
-Majd felhívom anyut, hogy mikor lehet menni és szólok.
-Okés.
-Viszont most megyek, mert Loui már vár.- mondtam és egy öleléssel elbúcsúztam Jessytől.
A nappaliban Zayn, Liam meg Niki filmet néztek. Leültem egy kicsit melléjük, mert Liam mondta, hogy Loui elaludt.
-Mit nézünk?- huppantam az ágyra Niki és Liam közé.
-Nem tudjuk, de érdekes!- válaszolt Zayn.
-Apropó Zayn, beszélhetnénk?- néztem a fiúra.
-Persze, menjünk a konyhába, úgyis szomjas vagyok.
Így is lett. Bementünk a konyhába, Zayn készített nekem egy bögre jó meleg kakaót. Közben beszélgettünk. Aztán rátértem a Jesses témára.
-Hogy-hogy együtt jöttetek Jessel, a stúdióba?
-Megkedveltük egymást.- mondta egy vállmegvonás kíséretében.
-Az jó. Örülök. És most akkor jóban vagytok?
-Igen, szinte legjobb barátok, bár lehet, hogy felőlem egy kicsit több is mint barátság. De ezt ne mond el senkinek, légyszi!
-Bízhatsz bennem. Viszont most bemehetnél hozzá, mert eléggé maga alatt van. Megviselte, hogy Harry összejött Ninával.
-Összejöttek?- nézett rám.
-Nem, de össze fognak. Viszont tényleg meg kéne vigasztalni Jesst.
-Ez jó ötlet? Pont én menjek?
-Igen!- mondtam és elkezdtem tolni a szoba felé.
-Jó, jó, megyek már! Csak ne tolj tovább!- mondta Zayn és elindult Jess szobájába.
A nappaliban nem volt senki, ezért a szobánk felé vettem az irányt. A lépcsőn összefutottam Harryvel, aki hót kómás volt. Azt hitte, hogy Nina vagyok és úgy átölelt, hogy nem kaptam levegőt.
-Harry, én Szof vagyok! Engedj el kérlek, nem kapok levegőt.
-Hupsz...Bocsi Szof.- mondta és elengedett.
-Köszönöm. Te hová mész ilyenkor éjjel?
-Jessyhez, beszélnem kell vele.- mondta.
-Szerintem jobb, ha csak holnap mész hozzá, mert.....alszik.- persze tudtam, hogy Zaynnel van, csak nem tudtam, hogy mit fog reagálni.
-Akkor megyek vissza Ninához!- mondta és megfordult, majd ketten ballagtunk fel a lépcsőn. Jó éjt kívántunk, majd mindenki ment a saját szobájába. Én rögtön a kis fürdőszoba felé vettem az irányt, és lezuhanyoztam, felvettem egy pólót és kimentem a szobába. Elővettem még gyorsan a telómat, hogy felmenjek twitterre és facebookra. Rengeteg levelem és értesítésem volt. Nem néztem meg őket, mert úgy gondoltam másnap megnézem laptopról. Lefeküdtem Louis mellé, átöleltem és elaludtam.
Másnap reggel arra ébredtem, hogy Jess ott ül az ágyon és engem bámul, várva, hogy felébredjek. Megmozdultam, egy hirtelen mozdulattal Louis felé csaptam a kezem, felmérve, hogy ott van-e mellettem. Szerencsémre nem, mert ha ott lett volna, az sem neki, sem nekem nem lett volna jó. Akkora erővel csaptam, hogy az szinte nekem is fájt.
-Szia Jess, mi a helyzet?- mondtam nagyon álmos hangon.
-Ébredj fel és elmondom.- kaptam a választ.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése