2013. február 13., szerda

32.rész~Végre itthon vagyunk!


Helló. Bár kicsit megkésve itt a következő rész. lehet hogy mostantól egy kis ideig csak 3-4 naponta fogom feltenni a részeket. De remélem, ez nem fog elrendíteni attól, hogy tovább olvasd! :) Jó olvasást nektek!! :)
Köszönöm a gif.-et DiamondGirl-nek !!
Olly Murs- Troublemaker




*Szof szemszöge*

A lányokkal is elénekeltük a számot, majd lementünk a színpadról. Megtámadtak a fiúk.
-Nagyon jók voltatok!- jött oda Liam.
-Elképesztő hangotok van!- mondta Harry.
-A közönség imád benneteket!- mondta Zayn.
-Köszi fiúk!- mondtuk mindannyian.
Beszélgettünk egy kicsit, mikor vége lett teljesen a műsornak.
-Menjünk haza, fáradt vagyok.- mondta Nina.
-Menjünk!- mondtam én is.
-Emberek én ma még játszani akartam volna!- mondta Niall.
-Mit?- nézett rá Harry- Játszatok ketten Nikivel...-mondta és erre mindenki elkezdett röhögni.
-Köszi Hazza, nagyon kedves vagy!- mondta Niki.
-Én nem mondtam semmi rosszat! Rossz aki rosszra gondol!- mentegetőzött Hazza.
-Hülye aki nem!- mondta Louis.
-Igazad van Louis!- mondta Zayn.
-Most, hogy mondod Harry,...-szólalt meg Niall.
-Na de Niall!!- bökte oldalba Niki Niallt.
-Mi a baj? Szeretleek!- mondta és egy mosolyt varázsolt az arcára.
-Áhh, semmi...- mondta Niki.
-Emberek, most már tényleg menjünk haza!- vágtam közbe.
Így is lett. Végre itthon vagyunk. A nappaliban még egy kicsit beszélgettem Jessel és Ninával.
-Nina, mi van veled meg Harryvel?- nézett Jess Alinára.
-Még semmi. Viszont én szeretem.
-Még semmi? Ez azt jelenti, hogy lehet össze fogtok jönni?- kérdeztem.
-Benne van a pakliban.
-Akkor sok boldogságot!- mondta Jess.
-Köszi. amúgy régóta meg szerettem volna kérdezni, hogy te együtt voltál vele ugye?
-Igen...Meg is bántam.
-Nem zavar, hogy most én vagyok vele?
-Dehogy! Legyetek boldogok együtt!- mondta Jess és bement a szobájába.
-Ezt most komolyan mondta?- nézett rám.
-Nem tudom, így még nem láttam soha. Viszont most megyek utána, mert még beszélnem kell vele. Szia. Jó éjt!- mondtam és megöleltem. Nem vártam meg, hogy válaszoljon, egyből mentem Jess szobája felé.
Bekopogtam, de nem válaszolt.
-Jessy, drágám én vagyok az, Szof. engedj be kérlek!- kiabáltam be a szobájába.
Beengedett, és megláttam, hogy sírt.
-Mi a baj, babám?- öleltem át.
-Én szeretem Harryt, de akkor jó ötletnek tűnt....-mondta és tovább folytatta a sírást a vállamon.
-Nem, ez semmikor nem tűnik jó ötletnek! Gondolj bele, ha ezt ő játszotta volna el veled! Neked is rosszul esett volna.
-Igaz,de én akkor is szeretem!- nézett rám szomorúan.
-Elhiszem, de te csináltad, magadnak köszönheted!- mondtam.- Majd találsz mást, akit ugyanúgy szerethetsz!
-Igazából, van egy jelöltem.- mondta és letörölte a könnyeit az arcáról.
-Na és ki az?
-Nem tudom, hogy elmondjam-e...
-Hogy a viharba ne?- néztem rá viccelődve- Elvégre legjobb barátnők vagyunk, vagy mik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése