2013. február 21., csütörtök

34.rész~ Kezem a kezében


Hellóka... :) Igen, megint megkésve, DE hoztam a részt! Remélem tetszik. A kövi, megint ilyen későn fogom hozni, mert meg vagyok késve az előre megírtakkal és egy kicsit összeszedem magam, szóval lehet, hogy csak jövőhét közepén hozom.
Jó olvasást! :)



Nagy nehezen kinyitottam a szemem és Jessre néztem.
-Na mondd!- mondtam két ásítás között.
-Tegnap este átjött Zayn, hogy megvigasztaljon és ott aludt nálam.
-Naa, haladás!- mondtam és egyből kinyílt a szemem.
Mondott még volna valamit Jess, de ránk nyitott Loui. Befeküdt mellém az ágyba és fülelt.
-Miről szól a pletyka, csajok?- bújt közénk, miközben majdnem kiszorította a szuszt belőlem.
-Semmiről, de Loui, nem kapok levegőt!- mondtam nehezen.
-Jajj, bocsi.- mondta és leszállt rólam.
-Na én megyek, majd szólj, hogy mikor megyünk!- mondta Jess és rám nézett.
-Jajj, igazán nem kell elmenned, én egyébként is, csak azért jöttem, hogy megnézzem Szof fent van-e.
-De megyek!- mondta és már csak az ajtó csukódását hallottuk.
-Igazán ügyes vagy!- mondtam Louinak morcosan.
-Mit csináltam?
-Pont a téma legérdekesebb részénél voltunk, erre te bejöttél és elküldted.
-Bocsánat!- mondta felett kézzel.
-Csak tudod, megmondhattad volna neki szépen, hogy most beszélnünk kell és legyen szíves kimenni.- mondtam és adtam egy "bocsánat puszit" az arcára.
-Ez igaz. De az az igazság, hogy nem kell beszélnünk, csak egyszerűen veled akartam lenni.
-Oké, most már mindegy, de majd kérj tőle bocsánatot!
-Igen is.
Ezt a beszélgetést ezzel a két szóval le is zártuk. Csak feküdtünk az ágyon, a fejem Loui mellkasán pihent, a kezem a kezében és néztük a plafont. Csak feküdtünk és pihentünk. A nagy csendet egy telefoncsörgés zavarta meg. Anya hívott, hogy mikor mehetek. Megbeszéltük és visszafeküdtem Loui mellé. Felém fordult és egymás tekintetében elvesztünk. Így feküdtünk egy darabig, mikor Lou hirtelen átkarolt és megcsókolt.
-Szeretlek!- mondtam.
-Én is, nagyon!
Tovább feküdtünk. Ezzel ment el az egész délelőttünk, hogy feküdtünk egymás mellett, néha egy-egy ölelés megszakította a mozdulatlanságunkat. Fél 1 körül Liam jött be a szobába, azzal a "hírrel", hogy itt a kaja.
Felöltöztünk, rendbe szedtük magunkat és már mentünk is le. Niki a konyhában várt, mert a drágaság csinált nekem tejeskávét. Megkajáltunk és már kezdtem öltözni, hogy megyünk anyuékhoz.
-Mehetek én is?- nézett rám Loui- Szeretném látni azt a kis szépséget.
'Jajj, de aranyos. enyém a világ legaranyosabb pasija. Ahogy meglátta Shellyt, megszerette. Imádom!!'
-Persze, hogy jöhetsz! Máskor meg se kérdezd!- válaszoltam és bementem a fürdőbe.
-Loui, szólnál Jessnek, hogy kezdjen készülődni, légyszi?- kiabáltam ki a fürdőböl.
-Megyek már!
Rendbe tettem magamat és mentem is le a nappaliba.
-Hű, de csini vagy!- nézett rajtam végig Harry.
-Hű, de cuki vagy! Köszönöm!- mondtam és megöleltem.
Kijött Jess szobájából Loui is.
-Lebuktál barátom!- szólalt meg ismét Harry.
-Hoppá. Szof, ezt meg se láttad jó?- viccelődött Lou.
-Ez nem így működik!- mondtam és megfordultam.
-Most mi a baj?- jött oda sietősen Répafaló.
Nem válaszoltam, csak vártam, hogy mikor támad hátba. Nem kellett sokáig várnom. Odafutott hozzám, megfogta a derekam, felkapott és óvatosan ledobott a kanapéra, Harry mellé, fölém hajolt és lesmárolt. Hirtelen Harry megfogta Loui derekát és lelökte rólam, mondva, hogy "Ő az enyém!"
'Na ez mellett sem megy el Loui szó nélkül.'
-Döntsön ő, hogy kié!- válaszolt Loui. Ekkor Harry és Lou egyforma távolságba beállt mellém és várták, hogy elinduljak valamelyikőjük felé. Ekkor kijött Jess a szobából. Felálltam és odamentem hozzá.
-Én az övé vagyok!- mondtam. De ekkor Niki kijött a fürdőből. Hozzá is odamentem.
-Meg az övé!- mondtam és megöleltem.
-Mi bajod van, drágám?- értetlenkedett.
-Hosszú.- adtam a rövid és semmit mondó választ.
Ekkor Louihoz is odamentem és megcsókoltam.
-És az övé!- mondtam.
-Az enyém, bizony!- mondta büszkén Loui.
Aztán odamentem Harryhez és megöleltem.
-Meg az övé is!- mondtam.
-Az enyém is!- mondta és kihúzta magát.
Ott futkároztam a többiek közt, mint egy hülye, aki mindenkinek lenyom egy puszit, vagy mindenkit megölel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése