2013. február 9., szombat

31.rész~ Nagyon örülnék, ha...


Hellóó! :) Itt van a 31.-rész. Kicsit megkésve, de meghoztam. Remélem tetszeni fog! :) Jó olvasást!
One direction- Chaned my mind



Eljött az este, és kezdődött a műsor. Jobban izgultam, mint mikor egyedül kellett énekelnem. Egy gyönyörű ruhát kaptam és egy még szebb frizurát. Egyszerű, de mégis nagyon szép.
"És most következzen egy olyan fiúbanda, akit mindenki nagyon jól ismer, kiegészülve 4 gyönyörű hangú lánnyal. Ez egy különös helyzet, mert a fiúk nem nagyon szoktak más bandákkal, énekesekkel fellépni. Ők négyen kivételek. Szerencsés lányok! Tehát a színpadon a One Direction, Alina Parker, Jessy Oldson, Niki Green és a már műsorból ismert, Sophie Rank!"- mondta a műsorvezető.
Először csak a fiúk mentek fel a színpadra és elénekeltek 5 számot. Mi addig a színfalak mögött beszélgettünk a csajokkal.
Mi következtünk. Felmentünk a színpadra és beálltunk a helyünkre. A felállás így nézett ki:
Harry, Nina, Niall, Niki, Liam, Jessy, Zayn, én, Louis.
Elkezdtük énekelni a számot. Mikor a vége felé értünk, eljött a pont, mikor mindenki megfogta a barátja/barátnője kezét. Jessy, Zayn és Liam kezét fogta, mivel a csaj akit Liam hozott, nem lépett fel. Nem sokáig tartott a kézfogás, ugyanis a lányok és a fiúk egy kis idő után a színpad két végére ment. A szám végén Loui odajött hozzám, mindenki elhallgatott, csak Ő énekelt és mikor befejezte az éneklést, megcsókolt, majd megölelt.

*Louis szemszöge*

A szám végén oda mentem Szofhoz és megcsókoltam. Hihetetlen érzés volt. A közönségnek nagyon tetszett, hogy együtt vagyunk, és egyből megszerették Sophiet. Pont úgy, mint én. Csak tapsoltak és tapsoltak. Mi a fiúkkal lementünk a lányok még maradtam egy számot elénekelni. Mindenki megölelte a másikat és mentünk is le.

*Alina szemszöge*

A szám végén Louis és Szof megcsókolták egymást, hogy a közönség tudatárt hozzák, hogy együtt vannak. Mi még Harryvel erre nem vagyunk felkészülve. Igazából még azt sem beszéltük meg, hogy mi van most(?). Együtt vagyunk, vagy nem? Én nagyon megkedveltem ezt a fiút. A kedvessége, az odafigyelése és az összes jó tulajdonsága megfogott. Én szeretem őt, és ahogy el mondja ő is engem.

*Harry szemszöge*

Nagyon jó volt a színpadon megfogni Nina kezét, de az a baj, hogy mi még nem verjük nagy dobra a kapcsolatunkat. A közönség reakciója jó volt Louisék kapcsolatára, tehát Ninát is biztosan nagyon szeretni fogják, ha megbeszéljük mi van köztünk. Mert erre még nem került sor. Nem beszéltük meg, hogy mi most együtt vagyunk-e vagy sem. Nagyon szeretem őt, és úgy veszem le, hogy ő is engem. Nagyon örülnék, ha sikerülne összejönni vele. Azt viszont még jobban remélem, hogy sokkal tovább leszünk együtt mint Jessel voltam.

*Niki szemszöge*

Elképesztően jó volt a színpadon lenni, és a fiúkkal énekelni. Ezt egy éve még remélni sem mertem, most meg itt vagyok és velük énekelek.....sőt, azt még álmomban sem képzeltem, hogy egyszer Niallel fogok járni. Mikor még Magyarországon voltam, mindig mondogattam, hogy egy napon Niall lesz a férjem. De persze erről csak álmodoztam. Most meg itt vagyok, együtt vagyunk és szeret engem.

*Niall szemszöge*

Jó volt a lányokkal énekelni. Nagyon szép hangjuk van és mindannyian nagyon szépek. Niki nekem nagyon nagy meglepetés volt. Tudtam, hogy jól énekel, de hogy ennyire! Minden hang, ami kijött a száján, gyönyörű volt és egy hamis sem volt köztük. Nem hiába szerettem meg Őt. 1 éve még azt hittem, hogy a kaját fogom elvenni, de most már Nikit akarom és a kaja csak a 2. az életemben.

*Jess szemszöge*

Én voltam az egyetlen olyan lány, aki két fiú kezét fogta. Jobban örültem volna, ha csak a Zayn kezét fogom, de nem lehetett, mert akkor Liam egyedül maradt volna. Persze őt is nagyon bírom, meg nincs vele semmi bajom. Barátként egyszerűen imádom!
Nem tudom miért, de egyre jobban bejön Zayn. Most már nagyon jóban vagyunk, mert az elején, bár nem mutattuk ki, de nem nagyon csíptük egymást. Most meg már szinte legjobb barátok vagyunk. De lehet én egy kicsit többet érzek iránta...
Egy régi álmom vált valóra...Vagyis inkább kettő. Felléphettem a Sztárok a színpadon-ban és a Onde Directionnel.

*Zayn szemszöge*

A lányok nagyon jól énekelnek! Nagyon szép hangjuk van. Jó volt velük együtt fellépni. És mikor Jess megfogta a kezem, megszorította. Nagyon jó volt. Régebben nem voltunk jóban,...sőt. Nem tudom miért, de nem volt szimpatikus, és én sem neki. De a fellépés előtti 1 hétben nagyon összemelegedtünk. Lehet, hogy már érzek is valamit iránta. Nagyon tetszik, ebben biztos vagyok!

*Liam szemszöge*

Kár, hogy eddig nem álltunk össze senkivel, egy közös éneklésre. Nagyon jó volt a lányokkal énekelni. Kár, hogy Danielle nem lépett fel velünk. Vele még ennél is jobb lett volna. Vele a próbán találkoztam és egyből beleszerettem. A show-ra is én hoztam el. Beleszerettem. Gyönyörű lány és nagyon kedves is.

*Danielle szemszöge*

A fiúk, nagyon jók voltak, de mikor a lányok is csatlakoztak, még jobbak lettek. A hangjuk nagyon összeillet, és mikor a végén Louis és Sophie megcsókolták egymást, nagyon cukik voltak. Szegény Liam egyedül volt, vagyis fogta egy lány a kezét, de látszott, hogy ő inkább Zayn felé hajlott. Akkor legszívesebben felmentem volna Liamhoz  színpadra és megfogtam volna a kezét. De ezt sajnos nem tehettem meg. Megszerettem Liamot. Nagyon cuki és kedves fiú. Szeretem őt.

2 megjegyzés: