2013. október 22., kedd

KÖSZÖNÖK MINDENT!!!♥

Sziasztok:) Húúú de nagyon régen voltam itt. Arra a döntésre jutottam, hogy befejezem a blogot! Most, hogy középiskolás lettem, nagyon elfoglalt vagyok, nagyon sok a tanulnivaló, későn érek haza, hétvégén meg a családommal szoktam lenni... Ezek a fő okok, persze vannak még, de ezek a legnyomósabbak. Arra, gondoltam, hogy ma, felteszem az összes eddig megírt részt, ebben csak az a baki, hogy nincsen befejezve. Ötletem lenne rá, hogy hogy lehetne "hamar" befejezni, de nincsen sem időm, sem kedvem ezeket a részeket megírni. Ha esetleg lenne valaki olyan, aki esetleg átvenné a blog írását, és van kedve továbbírni és befejezni, az írjon a lanett10@citromail.hu e-mail címre, és megbeszéljük a részleteket, elmondom az én ötletemet,/ami szerintem elég jó és nagyon nagy csavarok, még érdekessé is teszik az egészet/ persze csak akkor ha kíváncsi rá:)Ha nem ír senki, hogy tovább szeretné írni, természetesen nem törlöm a blogot, csak nem lesz frissítve többet. Na mindegy. ÉN MOST SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI A MAJDNEM 7200 OLDALMEGTEKINTÉST, NAGYON JÓL ESETT, HOGY KOMMENTELTETEK, ÉS PIPÁLTATOK!! MÉG EGYSZER NAGYON KÖSZÖNÖK MINDENT!!!♥♥ NAGYON JÓ VOLT ÍRNI, ÉS SZERETTEM IS, REMÉLEM NEM VOLT UNALMAS VAGY ROSSZ AMIT ÖSSZEHOZTAM!

♥AZÉRT HIÁNYOZNI FOGTOK!! LEGYETEK JÓK!!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése