2013. október 22., kedd

53. rész~ Itt meg mi a fene folyik?

Ahogy bementem a szobába, bedőltem az ágyba és kinyúltam. Csak fújtattam mint egy ló. Nem tudtam miben, de nagyon kifáradtam.
-Fáradt vagy?- nézett rám Tomy furcsa fejjel.
-De nem tudom mitől. Semmit nem csináltam egész nap, de úgy érzem magam, mint aki most jött haza 3 nap folyamatos melóból.
-Tehetünk róla, hogy tudd, mitől fáradtál ki- levette a felsőjét, és felém hajolt. Elkezdte a kezemet simogatni, aztán áttért a nyakamra. Csikizett és simogatott egyszerre. Aztán elkezdte puszilgatni is a nyakam. Mikor a forró, puha ajkai a nyakamhoz értek mindenem beleremegett. Ekkor hirtelen megállt és rám nézett.
- Fájt, vagy mi? Rosszul esett valami?
-Nem. Nincsen semmi, csak jól esett- szuszogtam.
Ahogy ezt kimondtam folytatta is. Végül az ajkai az én ajkaimhoz vándoroltak. Elkezdte harapdálni a szám szélét. Aztán megcsókolt. A heves csókcsata közepette Tomy megfogta a pólóm alját, és lassan elkezdte felfelé húzni, majd levette rólam. Megcsókolt, majd a szája egyre lejjebb vándorolt a testemen. A hasamnál megállt és finoman azt is körbepuszilgatta. Nem bírtam csöndbe maradni, nyögtem egyet. Erre a jelzésre még finomabban, de gyorsabban és több puszit nyomott a hasamra. Mindig is tudta, hogy ez a gyenge pontom. Aztán megint az ajkaimra cuppant. Beletúrtam a hajába, majd a hátát kezdtem el simogatni.
-El sem tudod képzeni, milyen rég várok erre a pillanatra!- suttogta a fülembe.
-Nagyon jó veled!- pusziltam végig az arcát.  Aztán fordult a kocka, én kerültem fel, ő meg alám.  Finoman fölé hajoltam és megcsókoltam. Mikor végre sikerült kiszabadítani a nyelvem a szájából, a nyakát céloztam meg. Finom apró csókokkal fedtem be az egész nyakát. Ez volt a gyenge pontja. A nyaka. Erre nem tudott csöndben maradni, ő is nyögött egyet.
-Imádlak Szof!- szuszogta, majd megfogta a tarkóm, finoman maga felé húzott és megcsókolt. Már mindketten hiányos öltözetben voltunk, mikor Tomy elkezdte levenni rólam az utolsó előtti ruhadarabot, a melltartómat. Az ölében ültem, ő felült, átölelt, és megfogta a kapcsot. Már majdnem sikerült neki kikapcsolni, mikor hirtelen meglöktem a vállát és hátraesett. Felhajoltam és megint  a nyakát kezdtem el puszilgatni. Erre megint felnyögött. Ekkor a kilincs megmozdult. Én egyből megpróbáltam lemászni a fiúról, de nem sikerült, hát ráestem. Az ajtó kinyílt, Tomy húga állt ott, leesett állal.
-Itt meg mi a fene folyik?- nézett nagyra nyílt szemekkel.
Próbáltam lekeveredni Tomyról és a takarót magamra tekerni.
-Emily! Kopogni nem szokás?!- förmedt rá a Húgára Tomy.- Azonnal tűnj innen és amit láttál, arról kussolsz! Megértettük egymást?
-Igen.- hajtotta le a fejét Em és becsukta az ajtót.
-Na, folytathatjuk?- nézett rám Tomy perverzül.
-Komolyan mondod? Te hülye vagy? Most nyitott ránk a húgod, és te még folytatni akarod?-förmedtem rá.
-Nem látott semmit és különben is ez nem az ő dolga. Na gyere!- Közelebb jött felém és megcsókolt.
-Tomy, nekem barátom van, akit szeretek és nem akarom megcsalni.
-Ezek szerint engem nem szerettél? Engem is megcsaltál...- szomorodott el.
Hirtelen semmit nem tudtam mondani, csak ültem az ágy szélén és a szemem a padlót vizsgálta a fejem meg hirtelen olyan vörös lett, mint a rózsa.
Megint éreztem a nyakamon a puha ajkait, ahogy puszilgat. Próbáltam Louit kitörölni az agyamból, de nem ment. Tomy finoman megcsókolt. Erre elszállt minden gondolatom, és csak kettőnkkel foglalkoztam. Lekerült rólunk minden ruhadarab, és megtörtént aminek kellett,....vagy nem kellett.
-Szof, én nagyon szeretlek!-zihálta Tomy.
-Nagyon jó volt veled, de nem kellett volna.
-De legalább most már tudod, hogy mitől vagy kifáradva!- kacsintott egyet.
-Nagyon vicces!- mondtam flegmán.

**
Kinéztem az ablakon és ott állt Loui. Nem hittem a szememnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése