2013. március 16., szombat

38.rész~ Ez a hét egyre rosszabb


Halli :) Meghoztam az új részt, kicsit hamarabb, mint írtam, de nem baj. Remélem tetszeni fog, bár igen, ez is kicsit depis hangulatú. jó olvasást!! :)
Little Mix- Wings♥

-Ha hazajöttünk, be szeretnélek mutatni a családomnak.- mondta Loui.
-Ez jó ötlet!
Beszélgettünk még sokat, mikor benézett Liam.
-Loui, kész vagy a pakolással?
-Hupsz. Még el sem kezdtem. Mindjárt neki állok.
-Siess!- mondta Liam és már be is csukta az ajtót.
Loui el is kezdett pakolni.
-Segítsek?- kérdeztem.
-Nem fontos, de ha akarsz akkor megköszönném.
Viszonylag hamar elkészültünk és levittük a kocsiba. Visszamentem a szobába és befeküdtem az ágyba. Felnéztem twitterre és nagyon sok levelem volt. Néhányat megnéztem, de nem kellett volna. Csak még jobban elrontották a kedvem. Sokan örülnek Louinak és nekem, de több az olyan, aki nem. Ez nagyon rosszul esik. Tweeteltem egyet.

@Sphie_Rank♥:  Ez a hét egyre rosszabb. :( Kezdődik a suli, ráadásul új épület, új osztálytársak és egyéb.. Végre egyetem. Nagyon vártalak, csak miért pont most kellett ennek eljönnie?? De még van egy nap. Ami a legrosszabb napom lesz. Jobb éjszakát mindenkinek!♥

Mikor Louis is visszajött letettem a laptopom. Befeküdt mellém az ágyba és folytattuk a beszélgetést.
-Mit szólnál, ha elmennék vacsizni?- kérdezte.
-Jó ötlet, de "te már nem vagy itthon."
-Ajj, tényleg. Akkor maradunk itt.
Nagyon hamar eltelt a délután és este lett. Lementünk a többiekhez vacsizni, mert csináltunk, vagyis a lányok összeütöttek valami kaját, a fiúknak, utolsó előtti vacsi címén. Nagyon finom volt.
-Lányok, nagyon jót főztetek!- jegyezte meg Niall.
-Neked mi nem finom, drágaságom?- válaszolt Niki.
-Van olyan ami nem az.
-Tényleg jó lett!- tette hozzá Harry.
-Mit szólnátok, ha megnéznénk valami filmet?- vetette fel az ötletet Nina.
-Nekem nem annyira jó.- mondta Liam.- Átjön Danielle, és kettesben szeretnénk lenni.
-Mi is.- mondta Niki.
-És mi is, kicsim.- mondta Harry.
-Akkor ez nem jött össze.- vonta meg a vállát Nina.
-Tényleg Liam, mikor mutatod be a barátnődet nekünk?- kérdezte Zayn.
-Mikor már ténylegesen is a barátnőm lesz. Amúgy úgy terveztem, hogy ma.
-Az nagyon jó ötlet.- mondtam.
A beszélgetés után kis "csapatokba" oszlottunk és mindenki ment a maga dolgára, a maga szobájába.
-Elmegyünk sétálni?- kérdezte Loui.
-Nem fognak észrevenni?
-Nem! Figyelünk rá!- mondta.
-Akkor menjünk! mosolyogtam.
Kimentünk a parkba és leültünk egy eléggé eldugott padra. Itt nem vehetett észre senki. Elkezdünk beszélgetni. Nem fogytunk ki a témából. Este, vagyis inkább éjszaka fél 11kor indultunk haza.
Mikor hazaértünk, elmentem letusolni, aztán ment Louis is. Készen lettünk, lefeküdtünk az ágyba és egymás tekintetében megint elvesztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése