2013. március 11., hétfő

37.rész~Felelsz, vagy mersz?

Hát sziasztok :) Meghoztam a részt, ami ahogyan már mondtam depizős, szomorkás hangulatú. Egy ideig ilyenek is lesznek a részek, mert nem tudom mi volt velem, de valahogy nem jött a vidám része, csak ilyen szomorú. Na de azért remélem nem veszi el a kedveteket az olvasástól és tetszeni fog. Jó olvasást!! :)
ByeAlex- Kedvesem♥


*Harry szemszöge*

-Öleld meg, azt,akit  legjobban szeretsz barátilag és adj egy puszit annak, akit nem csak barátnak tekintesz!- adta a feladatot Sophie.
Odamentem hozzá és szorosan megöleltem. Ezután mindenkit végig öleltem, ugyanis mindenki a barátom. Végül Nina következett. De nem teljesen a feladatot csináltam. Odamentem hozzá, megöleltem és megcsókoltam.
-Na ez meg mi?- értetlenkedett Niall.
-Szeretjük egymást!- monda Nina.
-Akkor együtt is vagytok?- kérdezték egyszerre.
-Nem...-mondtam szomorúan, és lehajtottam a fejem.
Én pörgettem és Niall következett.
-Niall, felesz, vagy mersz?- tettem fel a kérdést.
-Felelek.
-Nos, ha már minden feladat így volt, legyen ez is. Mit gondolsz Nináról és Szofról?
-Nina....Nagyon jó barátom. Igazi vicces, kedves lány. Mikor idejött, nem szimpatizáltam vele, de egyszer beszélgettünk, azóta nagyon csípem. Sophie....Legjobb lány barátom. Eltudunk egymásnak mondani mindent és megbeszéljük, ha valami történik. Ha bármi van, szólunk egymásnak. Megbízok benne. Nagyon szeretem, mint barátot.
-Rendben, te pörgetsz.- mondtam.
Louin volt a sor.
-Felelsz, vagy mersz?- nézett a gyönyörű kék szemeivel, szúrós tekintettel Niall.
-Merek.
-Menj oda a lányok közül valakihez, akit nagyon jó lány barátodnak tartasz és öleld meg.
Oda is ment Nikihez és átölelte. Niki is így tett.
-Jajj, de szeretlek te kis Répafaló!- mondta Niki.- Persze barátilag!- tette hozzá.
Loui pörgetett. Az üveg szája Jess felé állt meg.
-Jess, felelsz, vagy mersz?
-Felelek!
-Mit gondolsz Zaynről? Ti nem csíptétek régen egymást, ha jól tévedek.
-Nagyon szeretem. Legeslegjobb fiú barátom. Furcsa, de megkedveltem őt.
-Ez viszont is így van.- hallottuk Zayn hangját. Aztán Jess felállt és elment, azzal a szövegel, hogy neki mennie kell. Ezt követően Niall és Niki is bementek a szobájukba. Őket követték Szof és Lou. Végül én és Alina is bementünk a szobába, mivel nem tudtunk mit csinálni.

*Sophie szemszöge*

Üvegezés végén, mindenki elment a szobájába és alváshoz készülődött. Louis elment fürdeni, addig én felnéztem twitterre. Nagyon sok levelem volt, és szombat óta nagyon sokan bekövettek. Tweeteltem egyet, hogy adjak magamról egy életjelet, majd elmentem én is letusolni.
Mikor készen lettem kimentem Louihoz és lefeküdtem mellé az ágyba.
-Nagyon rossz lesz nélküled!- mondtam és közben a fejemet a mellkasára helyeztem és átkaroltam a hasát.
-Nélküled is. De kibírjuk! Tudom.-válaszolta Louis.
Még egy kicsit beszélgettünk, utána bealudtunk.
Másnap reggel nem volt senki az ágyban. A lehető legrosszabb volt. Utolsó nap kelhetnék vele, de nem, mert nincs itt. Nagyon rosszul esett. Felöltöztem és lementem a konyhába. Csak Niki és Jessy volt lent.
-Jó reggelt.- köszöntem nekik egy-egy ölelés kíséretében.
-Szia!- mondták egyszerre.
-Többiek?- érdeklődtem.
-Nina alszik, a fiúk meg elmentek valahova.- kaptam a választ.
-Nem tudjátok hova?
-Nem. Mikor mi felkeltünk, már nem voltak itthon és azóta ki vannak kapcsolva.
-Szuper!
Megpróbáltam felhíni Louist, de csak a hangposta jelentkezett. Hagytam neki egy üzenetet, hogy amint tud hívjon fel.
Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. A hírek mentek. Ez volt a bevezető:
,,A One Direction fiúbandát ma, a reptéren lehetett látni. Nagyon sok rajongó volt ott. A fiúk csak 5 percre tűntek fel autogrammot osztani, aztán senki sem látta őket. Valószínű, hogy turnéra mentek."- mondta a bemondó nő.
-Lányok! Baj van!- rohantam a konyhába sírva- A fiúk ma mentek turnéra. Most volt a hírekben.
-Ez nem lehet! Elköszöntek volna!- mondta Niki.
-Az igaz, de akkor miért voltak ma a reptéren??
-Úgy mentek el, hogy nem köszöntek? Nem tennének ilyet.- mondta Jess.
Egy ideig még értetlenkedtünk, mikor hallottuk, hogy nyílik az ajtó.
-Ki az?- kiabáltam ki a konyhából.
-Megjöttünk!- hallottam Loui hangját.
Egyből kifutottam az előszobába és egyenesen Loui karjába ugrottam.
-Hol voltatok? A szívbajt hoztátok ránk, hogy elmentetek és nem köszöntetek.- mondtam és megcsókoltam Louit.
-Nem mennék el úgy, hogy ne köszönnék el tőled.- mondta a répafaló.
-Remélem is. De mi volt ez az egész?- értetlenkedtem.
-Úgy csináltunk, mintha ma mentünk volna el, hogy holnap ne legyenek sokan a reptéren és időben el tudjunk indulni.- mondta Zayn.
-Ötletes!- mondta Niki.
-Nina merre van?- nézett körbe Harry.
-Alszik.
-Megyek és felébresztem!- mondta és már indult is.
-Felmegyünk? Veled akarok lenni.- súgta Loui a fülembe.
-Menjünk!
Így is lett. Bementünk a szobába és leültünk. Csak ültünk és néztünk egymás szemébe. Lehet, hogy unalmasnak hangzik, de annyira jó. Mikor elmerülsz a másik tekintetében és nem tudsz kikavarodni, mert annyira mélyen vagy.
-Szeretlek.- mondtam.
-Én jobban.
-Ezt ne kezdjük!
-Szerintem se.
Az egész délután azzal ment el, hogy beszélgettünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése