2012. december 29., szombat

17.rész~ Látod, hogy megoldod egyedül is?


Én és Tomy, csak ültünk a kanapén és nem tudtunk hozzászólni a beszélgetéshez.
-Na jó, belehet fejezni!- mondtam közéjük csapva.- Niall, a kérdésed jogos volt. Nem akartam megszakítani az eseményeket a konyhában. Ezért egy kicsit később rendeljük meg a pizzát.
-Majd én elintézem!- állt fel Niall.- A kajáért mindent!
Kiment és a papírral a kezében már ki is jött a konyhából.
-Ennyi az egész. És nem értem milyen konyhai eseményekről beszélsz. Nincs is senki a konyhában.- nézett értelmetlenül Niall.
-Akkor hová lettek Jess-ék?- kérdezte Tomy.
-Szerintem felmentek Jess szobájába.-mondtam és megvontam a vállam.
-Mindjárt megnézem.- mondta Louis.
-Ha már ott vagy kérdezd már meg tőlük, hogy milyen pizzát kérnek! Köszi!- szóltam utána.
-Oké.
Mikor visszajött, megrendeltük a pizzákat. Közben Jessék is előkerültek. Kézenfogva jöttek le a lépcsőn.
-Mi történt amiről mi nem tudunk?- nézett rájuk Niki.
-Semmi különös.- mondta Jess.
-És mi az a kézfogás? Így nem a szerelmesek fogják egymás kezét?- kérdeztem.
-De-de. Jól látod.- jelentette ki Harry.
-Látod, hogy megoldod egyedül is?- mondtam Harrynek.
-Látom-látom.-kaptam a bő választ.
-Hát gratulálok, barátom!- ment oda Harryhez Luois és megütögette a vállát.
-Köszi!- mosolygott vissza a göndör.
-Jess, kijönnél velem a konyhába? Légyszi.- szóltam Jessnek.
-Persze, megyek.
Kimetünk a konyhába és "letámadtam" Jesst.
-Biztosan jó ötlet volt összejönni vele ilyen hamar?- néztem rá.
-Igen! Miért baj?
-Nem baj, én örülök hogy végre van egy társad, de nem is ismeritek egymást, meg ez szerintem korai. Általában egy kapcsoltat előtt elszoktak menni találkozni, vagy randizni, de ez nálatok nem volt meg.
-De most megismerkedtünk. És tudod, hogy nekem már régóta tetszik Ő.
-Tudom, de egy kapcsolatban nem elég az, hogy csak tetszel a másiknak. Érezni is kell iránta valamit és annak többnek kéne lennie, mint barátság. Te érzel is iránta valamit?- kérdeztem.
-Lehet, de nem igazán tudom. Nem voltam még igazán nagyon szerelmes, de lehet, hogy nekem Ő az igazi. Lehet, hogy ciki, hogy nem voltam még igazán szerelmes, de nem érdekel.
-Egyáltalán nem ciki! De hagyjuk is. Szerintem túl hamar jöttetek össze, de ha nektek így jó, akkor legyen így. Amúgy gratulálok nektek.- mondtam és átöleltem.
-Köszi.- ő is átölelt.
-Menjünk most már ki, úgy hallom megjött a pizza.
Kimentem és kinyitottam az ajtót. Átvettem a pizzákat és elkezdtük enni. Niall olyan hamar benyomta, hogy én még egy szeletet sem ettem meg, neki már elfogyott az egész. Már késő volt, ezért kitaláltuk, hogy ottalvós buli lesz. Nálunk aludt mindenki. Még szerencse, hogy 3 szobás a ház. Niki akarta beosztani, hogy ki kivel aludjon egy szobában. Mondtam neki, hogy Jess és Harry maradjanak kettesben, hogy még jobban megtudjanak ismerkedni. Ezért a beosztás így nézett ki:
Jess és Harry- Jess szobájában.
Én, Tomy és a répafaló Louis- a kis szobában.
Niki, Niall, Zayn és Liam- a nagyszobában.
Odaadtuk Nikiéknek a Tomy és én szobámat, mert ők 4-en voltak.
Mindenki elment letusolni és elaludtunk. Az volt a rossz, hogy a kisszobában nem volt ágy, ezért a földön kellett aludni. Még szerencse, hogy volt szivacs amit magunk alá tettünk, mert így nem volt olyan kemény a padló. Furcsa volt úgy aludni, hogy még egy harmadik személy is van a szobában. Megszoktam, hogy csak Tomy meg én vagyunk kettesben, de ez most nem tudott működni, mivel sokan voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése