2012. december 26., szerda

16.rész~ Ezt nem hiszem el!



Elindultak az ajtó felé.  Először Tomy jött be, majd Harry. Tomy szólt Jessnek.
-Jessy, itt vagyok. Gyere légyszi!- kiabált a konyha felé.
-Jövök máris!- kapta a választ Tomy.
Mikor kilépett a konyhaajtón meglátta az öt srácot az ajtóban. Szó szerint lefagyott.
-Jess, jó vagy?- ment oda hozzá Harry.
-Ezt nem hiszem el!- préselte ki magából a mondatot.- Honnan tudod a nevemet?- nézett rá a göndörre.
-Szof mondta. De te jól vagy?
-Ennél jobban nem is lehetnék.- mondta. Ekkor kijött Niki is a konyhából.
-Sziasztok fiúk!- mondta és mindekivel lepacsizott, kivéve Niallt. Őt átölelte és egy hosszú puszit adott az arcára.

*Jessy szemszöge*

Mikor kiléptem a konyhából, először nem is láttam őket, csak Tomyt meg Sopiet. De mikor kicsit jobban megnéztem, nem csak ők voltak ott.
"Te jó ég ez a One Direction..."- gondoltam magamba és megállt a kép. Ott álltak előttem életnagyságban.
És mikor Hazza odajött hozzám és kimondta a nevemet, én onnantól fogva semmit és senkit nem láttam és hallottam, csak az ő hangját, ahogy kiejti a nevemet.
-Jess, jól vagy?- kérdezte tőlem, aggódó hangsúllyal.
-Ezt nem hiszem el.- ennyi jött ki csak a számon.- Honnan tudod a nevemet?- néztem rá a göndörre.
-Szof mondta. De te jól vagy?- kérdezte, még mindig aggódó hangsúllyal.
-Ennél jobban nem is lehetnék.- mondtam neki.
Mikor Niki kijött a konyhából és úgy köszönt a fiúknak, mintha ezer éve ismernék egymást, nem értettem a dolgot. És mikor odament Niallhoz és megpuszilta, mégjobban összezavrodtam. Niki ismeri a fiúkat? És együttvan Niallel? És Szof is ismeri őket? Te jó ég ilyen jó napom soha nem volt még.

*Harry szemszöge*

Mikor Jess kilépett a konyha ajtón, nekem elállt a lélegzetem. Ilyen gyönyörű lányt még nem láttam. A haja, a szeme, meg a kisugárzása, teljesen megfogott.  Láttam rajta, hogy meglepődött és teljesen lefagyott, így hát odamentem hozzá. Az illata lenyűgöző volt. Én abban a pillanatban szerelmes lettem.
-Jess, jól vagy?- kérdeztem tőle, aggódó hangsúllyal.
-Ezt nem hiszem el.- ennyi jött ki csak a száján.- Honnan tudod a nevemet?- nézett rám.
-Szof mondta. De te jól vagy?- kérdeztem, még mindíg aggódó hangsúllyal.
-Ennél jobban nem is lehetnék.- mondta.
Ilyen lenyűgöző lányt még nem láttam. És ami még jobb, hogy nagy rajongónk.

*Vissza Szof-hoz*

-Üljetek le, mindjárt hozok inni.- mondtam és beljebb invitáltam őket. Láttam, hogy Harry meg Jessy között izzik a levegő. szerintem Jess bejön a göndörnek. Nagyon szépek voltak együtt. Elhívtam Nikit és Harryt a konyhába, hogy segítsenek. Viszont beszélni is akartam Harryvel.
-Mit gondolsz Jessyről.- nézetem a göndörre.
-Nagyon szép lány. És kedves is. Van barátja?
-Hát majdnem lett egy, de az utolsó pillanatban kiderült, hogy a fiúnak van barátnője. Pedig Jess teljesen beléesett.- adtam a választ.- De miért?
-Mert nagyon szép lány. Azt hittem már rég foglalt. De ha rajtam múlna, már nem lenne szingli. Csak az a baj, hogy nem is ismerjük egymást.- mondta szomorúan.
-Abban biztos vagyok, h ő tud rólad mindent...-mondtam és a vállára tettem a kezem.- De ha ennyire tetszik, ismerd meg!- tettem hozzá.
-És mégis hogy?
-Azt már rádbízom...ne nekem kelljen már tippet adnom. Esetleg összejöjjek vele helyetted?- viccelődtem.
-Légy szíves.
-Na hagyjuk ezt, én szurkolok. Inkább segíts!- mondtam és a kezébe nyomtam a tálat amiben a répa van.
-Louis! Gyere csak!- kiabált ki a nappaliba Harry.
-Repülöök.- mondta és a konyhában termedt. Mikor meglátta Harry kezében a tálat, kikapta a kezéből, kivett egy répát és elkezdte ropogtatni.
-Szóval neked kellett a répa!- gondolkoztam hangosan.
-Igen nekem. Segítsek valamit?- nézett rám és beleharapott a répájába.
-Nem kell, köszi.
Kimentünk a nappaliba és beszélgettünk. Egy kis idő után Jess kiment a konyhába.Láttam, hogy Harry is elindult. Remélem lesz valami köztük, ami nem csak barátság.
-Harry hol van?- nézett körbe Niall.
-Kiment a konyhába.- válaszolta neki Zayn.
-És Jessy?- kérdezte Niki.
-Ő is kiment.- mondtuk egyszerre Louissal. Aztán egymásra néztünk és elröhögtük magnkat.

*Louis szemszöge*

Ez a Sophie elképesztő csaj! Egyszerre szép, kedves, életvidám és humoros. Kevés ilyen ember van. Szerencsés Tomy, hogy az övé lehet. Én is örülnék neki, ha ilyen barátnőm lenne. Mikor ránézek, a gyomrom györcsben van és nem bírom levenni róla a tekintetem. Azthiszem megtetszett. Próbálom magam tartani, mert nem szeretném, ha összeveszne Tomyval, vagy hogy szakítsanak. Ha ő boldog, akkor én is az vagyok.

*Niki szemszöge*

Izzott a levegő a szobában. Harrynek, tuti bejött Jessy és szerintem Jessynek is bejött Harry. Ha jól vettem ki Louisnak bejött Szof, ami aggasztott, mert Szof és Tomy szép páros, nem akartam, hogy összevesszenek. Pont ezért ki is hívtam Louist a konyhába, de ott nem tudtunk beszélgetni, ezért kimentünk egy kicsit levegőzni.
-Neked bejön Szof?- kérdeztem Louistól egyből a lényegre törve.
-Azt hiszem igen...De nem fogok semmit tenni, mert Tomyval igen szép párt alkotnak és azt akarom, hogy sokáig együtt legyenek.- kaptam a választ.
-Ne is, mert ha megtudom, hogy miattad szakítanak, akkor neked véged!- fenyegettem meg.
-Nem fogod megtudni...Titokban tartom.- viccelődött.
-Haha, ez nem volt vicces!
-Jól van na. Attól próbálkozhatok nem?- nézett rám sértődött fejjel.
-De. Na menjünk vissza, amit meg mondtam, azt tartsd be!
-Oké.
Visszamentünk és újra beszélgettünk.

*Vissza Szofhoz*

Mikor visszajöttek Nikiék eszembe jutott, hogy éhes vagyok.
-Rendelünk egy pizzát?- néztem a többiekre.
-Én benne vagyok.!- szólalt meg először Niall.
-De te nem kapsz!- mondta neki Niki.
-De az úgy nem jó.- ült le durcásan a szőke.
-Nyugi van, mindenki kap!- jelentettem ki és kimentem a konyhába a pizzás telefonszámáért.
Mikor a konyha közelében voltam, megláttam, hogy Jess és Harry megölelték egymást és Harry megcsókolta Jesst. Visszamentem a nappaliba és leültem.
-Mi van a pizzámmal?- nézett rám Niall.
-Nyugodj már te haspók!- hallottuk Liam hangját.
-Na ebben igazad van Liam.- mondta Niki és megölelte Niallt.
-Mindig csak a hasadra gondolsz!- egészítette ki Zayn.
-Ez nem igaz!- mondta sértődötten.- Nikire is szoktam gondolni.
-De cuki vagy!- mondta Niki és megint megölelte Niallt.
-Tudom.- jelentette ki öntelten Niall.

1 megjegyzés: